+420 777 888 666

Jan Novák

Model 1317

Po příletu jsme měli vyjednané půjčení auta a vybavení pro cestování. Autem byl Nissan DoubleCab 2,4i 4x4 2005, přední uzávěrka, čelní rám, klima, 2 rezervy, 2 plynové bomby, 2 střešní stany, 1 rezervní kanystr (20 l) – základní objem nádrže 140 l, lopata na písek, lednička (která občas měla 35°C)

Jan Novák

Model 1317

Po příletu jsme měli vyjednané půjčení auta a vybavení pro cestování. Autem byl Nissan DoubleCab 2,4i 4x4 2005, přední uzávěrka, čelní rám, klima, 2 rezervy, 2 plynové bomby, 2 střešní stany, 1 rezervní kanystr (20 l) – základní objem nádrže 140 l, lopata na písek, lednička (která občas měla 35°C)

Jan Novák

Model 1317

Po příletu jsme měli vyjednané půjčení auta a vybavení pro cestování. Autem byl Nissan DoubleCab 2,4i 4x4 2005, přední uzávěrka, čelní rám, klima, 2 rezervy, 2 plynové bomby, 2 střešní stany, 1 rezervní kanystr (20 l) – základní objem nádrže 140 l, lopata na písek, lednička (která občas měla 35°C)

Jan Novák

Model 1317

Po příletu jsme měli vyjednané půjčení auta a vybavení pro cestování. Autem byl Nissan DoubleCab 2,4i 4x4 2005, přední uzávěrka, čelní rám, klima, 2 rezervy, 2 plynové bomby, 2 střešní stany, 1 rezervní kanystr (20 l) – základní objem nádrže 140 l, lopata na písek, lednička (která občas měla 35°C)

Jan Novák

Model 1317

Po příletu jsme měli vyjednané půjčení auta a vybavení pro cestování. Autem byl Nissan DoubleCab 2,4i 4x4 2005, přední uzávěrka, čelní rám, klima, 2 rezervy, 2 plynové bomby, 2 střešní stany, 1 rezervní kanystr (20 l) – základní objem nádrže 140 l, lopata na písek, lednička (která občas měla 35°C)