Reklamace probíhá v několika následujících krocích:
1
Informujete nás o reklamaci prostřednictvím formuláře. Pro rychlejší vyřízení se s námi můžete spojit telefonicky či e-mailem. Zároveň je vhodné nás informovat o tom, jaké právo z vadného plnění jste si zvolili (slevu z kupní ceny, opravu zboží či vrácení peněz) a jaký problém se zbožím nastal.
2
Do jednoho pracovního dne po vytvoření žádosti se s Vámi spojíme a domluvíme podrobnosti o zaslání zboží, jako jsou: doručovací adresa, způsob dopravy, způsob z vadného plnění apod. Den přijetí žádosti je brán jako den zahájení řádné reklamace s maximálním vyřízením do 30 dnů.
3
Doručenou reklamaci posuzujeme ihned, ve složitých případěch do 3 pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady, avšak maximálně 7 pracovních dnů. Po vyhodnocení budete informováni, zda je reklamace přijata, přičemž při řádném předání informací je reklamace vždy přijata.
E-mailem na info@esme.cz
Případně využijte náš kontaktní formulář.
Zboží prosím pečlivě zabalte a pojistěte na částku celkové kupní ceny. Dárečky Vám samozřejmě zůstávají. Výši přepravného Vám do jednoho dne zašleme na bankovní účet, ze kterého byla zaplacena objednávka, avšak v maximální výši 150 Kč.O průběhu reklamace Vás budeme informovat.
Veškeré důležité informace ohledně reklamace naleznete na této stránce.
Zjistěte více o obchodních podmínkách či podmínkách ochrany osobních údajů.